Monday, October 4, 2010

hari ini hari lahir saya.

dah lame tak update... alhamdullilah manage to live until this age...

alhto this year takde celebrate pape pon.. and i think most boring bday ever....

aku masih bersyukur sebab im still alive.. im doing better in my career... and more or less going for the goal in life...

dalam umor2 aku nih... ramai yg dah kawen... ade yg kawen and dapat anak...

kalau orang tanye.. jawab la hujung tahun ke, cuti sekolah ke.. tahun bile tak tau lagi la...

takpe la orang lain kawen macam sprint.. nk laju, cepat... aku marathon sket la more long distance...

tade orang nk ke? ade tuh ade... tp aku yg tanak... yg aku nk tanak kat aku... LOL...

tak kisah la... enjoy the freedom.. kang ade bini anak... kene la duduk umah...

tanak la macam ade orang kawen 2 3 tahun... then divorce.. anak pon kecik lagi... ingat memain pe bab kawen nih...

anyway im still below 30... still boleh achieve goal tok jadi millionaire by 30... InsyaAllah..

1 comment:

kusut said...

u dont get what you want and u have a lot of u dont want. heh life's funny that way.

anyway happy birthday bro. have a great one!